سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
این قرآن، ریسمان خدا و نور روشن گر ودرمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

به نام دوست

نمی دونم که چرا اینقدر وبلاگم خلوته ولی عصر جمعه خواستم با شعری از خانم فاطمه ابراری چشمای منتظران آقا رو بارونی کنم

            التماس دعا

 

 

 

در یک بهار سبز خوشایند می رسی

یک روز در اواخر اسفند می رسی

وقتی که دسته دسته کبوتر به اذن عشق

از آسمان فرود بیایند می رسی

از نسل ارتفاعی و از پشت آسمان

بی هیچ واسطه به خداوند می رسی

در این سکوت سرد تو را داد می زنم:

پس کی به داد مردم در بند می رسی؟

تا یازده ستاره برایت شمرده ام

با این حساب با عدد چند می رسی؟

از پشت روزهای مه آلوده ی زمین

می بینمت که با گل و لبخند می رسی

                                                                     فاطمه آقابراری


 نوشته شده توسط ابراهیمی در جمعه 87/7/12 و ساعت 5:16 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

فانوس
مدیر وبلاگ : ابراهیمی[21]
نویسندگان وبلاگ :
هادی (@)[0]


من همه زندگیم رو مدیون یک نفر هستم: شهید سیدمرتضی آوینی دوست دارم همه اونو بشناسن کاش حداقل یکبا میدیدمش!

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 74663
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو