سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و این معنى به لفظى دیگر از آن حضرت روایت شده است که : ] دل بیخرد در دهان اوست و زبان خردمند در دل او [ و معنى هر دو یکى است . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

سلام. امروز عجب روزی است. تولد شخصیتهایی که اسلام و مذهب بر آنها بنا یا پایدار شده است. نمی دانم چقدر باید خدا را شکر کنیم!

اما نکته ای که در این باب تقدیم می کنم نوع برداشت یا نوع پرداخت به این بزرگواران است. دیشب با یک نفر که خیلی اهل مطالعه بود، صحبت می کردم. او از کتابی برای من صحبت میکرد که نویسنده اش رومانیایی بود. از نوع توصیف او متوجه شدم که آنها به دنبال تبیین شخصیت پیامبر اعظم(ص) با دیدگاه تاریخی هستند. هر چند نباید از دیدگاه تاریخی غافل شد و باید با صداقت و با استناد تاریخ را روایت کرد، اما آنچه که بشر امروزی به آن نیاز دارد تبیین سیره ایشان هست. او چگونه زندگی می کرد، چگونه فکر میکرد، چگونه حکومتداری می کرد، و و و.

ما شاید محب اهلبیت (ع) زیاد داریم. اما پیرو سیره کم است. پس بر بزرگان و هرکس که تریبونی دارد، است که مردم را با سیره نبوی و جعفری آشنا سازند.

خدایا! ما را از پیروان سیره اهلبیت(ع) قرار بده!         یا علی

 نوشته شده توسط ابراهیمی در یکشنبه 87/12/25 و ساعت 6:9 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

فانوس
مدیر وبلاگ : ابراهیمی[21]
نویسندگان وبلاگ :
هادی (@)[0]


من همه زندگیم رو مدیون یک نفر هستم: شهید سیدمرتضی آوینی دوست دارم همه اونو بشناسن کاش حداقل یکبا میدیدمش!

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 74654
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو