سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

به نام دوست

شاید تنها شهادتی باشد که از شام شهادت ایشان شادی و جشنها شروع میشود. آخر امام حسن عسکری(ع) داغی است که با شروع ولایتعهدی گمگشته دل ما، حضرت مهدی(عج) شروع میشود.

آقاجان! مبارک باشد این قبای ولایتعهدی بر شما!

آقاجان! شاید اگر سی سال پیش تو را صدا می زدیم، هیچ چیز نداشتیم. اما الان حکومتی داریم که نام زیبای انقلاب اسلامی را با خود به همراه دارد!

پس ای فارس الحجاز بشتاب که یارانت در ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، مصر، آمریکای جنوبی، آفریقا ووو منتظر یاری شما هستند!

                                 یاعلی


 نوشته شده توسط ابراهیمی در شنبه 87/12/17 و ساعت 6:44 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

فانوس
مدیر وبلاگ : ابراهیمی[21]
نویسندگان وبلاگ :
هادی (@)[0]


من همه زندگیم رو مدیون یک نفر هستم: شهید سیدمرتضی آوینی دوست دارم همه اونو بشناسن کاش حداقل یکبا میدیدمش!

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 74530
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو